Wsparcie komunikacji i ulepszenia dla lepszego połączenia między samochodem a aplikacją, aby zapewnić rejestrowanie podróży i funkcje zdalne.
Twoja opinia jest w centrum naszych obaw, możesz teraz podzielić się nimi bezpośrednio z aplikacji!
Poprawki błędów związanych z korzystaniem z Twojej usługi e-remote oraz z wydajnością Twojej aplikacji.
Twoja opinia jest w centrum naszych obaw, możesz teraz udostępniać je bezpośrednio z aplikacji!
Poprawki błędów związanych z korzystaniem z Twojej usługi e-remote oraz z wydajnością Twojej aplikacji.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w ciągłym wysiłku doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
Zaoszczędź cenny czas i przygotuj trasę jazdy z aplikacji MyPeugeot. Funkcja „Przygotuj moją trasę” umożliwia przesłanie celu podróży do systemu nawigacji GPS w samochodzie.
Wysyłaj cele podróży do pojazdu za pośrednictwem aplikacji MyPeugeot.
Zaoszczędź cenny czas i przygotuj trasę jazdy z aplikacji MyPeugeot. Funkcja „Przygotuj moją trasę” umożliwia przesłanie celu podróży do systemu nawigacji GPS w samochodzie.
Oszczędzaj czas, programując swoją podróż w aplikacji za pomocą funkcji „Przygotuj moją podróż” w domu. Będąc w pojeździe, wyślij wybrane miejsce docelowe do systemu nawigacyjnego.
* Zgodne tylko z wybranymi modelami.
Ta nowa wersja rozwiązuje niektóre problemy z synchronizacją danych napotkane w poprzednich wersjach. Nasze zespoły ciężko pracują, aby poprawić Twoje wrażenia i uwzględnić Twoje komentarze.
Problem, pytanie? Uprościliśmy sposób kontaktu z nami. Przejdź do Kontakt i pomoc i kliknij Skontaktuj się z nami.
Integracja ScanMyPE PEUGEOT
Dokumentacja pokładowa Twojego pojazdu jest teraz bezpośrednio dostępna z aplikacji MyPE PEUGEOT.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
ZGODNOŚĆ Z RODO
Zaktualizowano zasady dotyczące prywatności i zarządzania plikami cookie, aby zapewnić lepszą przejrzystość w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia. Dziękujemy za uwagi i sugestie.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia. Dziękujemy za opinie i sugestie.
Zgodność z RODO: szanujemy Twoją prywatność. Zaktualizowana polityka prywatności i plików cookie pokazująca, w jaki sposób wykorzystujemy przekazane nam informacje.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
Ze względów bezpieczeństwa ostatnia aktualizacja może wymagać zmiany hasła do MyPeugeot. Możesz to zrobić, klikając link „Nie pamiętasz hasła”.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
Jeśli posiadasz pojazd elektryczny lub hybrydowy, aktywuj e-Remote Control, aby zdalnie sterować ładowaniem i klimatyzacją swojego pojazdu.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację, nieustannie dążąc do poprawy, dziękujemy za opinie i sugestie.
Ze względów bezpieczeństwa ta aktualizacja może wymagać zmiany hasła do konta MyPeugeot poprzez kliknięcie „Zapomniane hasło”.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację, nieustannie dążąc do ulepszania, dziękujemy za opinie i sugestie.
Ze względów bezpieczeństwa ta aktualizacja może wymagać zmiany hasła do konta MyPeugeot, klikając „Zapomniane hasło”
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w celu ciągłego doskonalenia. Dziękujemy za opinie i sugestie.
FORMULARZ KONTAKTOWY
Aby pomóc nam rozwiązać problemy, które napotkasz na swojej aplikacji, możesz teraz dołączyć swoje dzienniki aplikacji i wycieczki danych do swojego wniosku.
Regularnie modyfikujemy Twoją aplikację w ciągłego doskonalenia, dziękujemy za opinie i sugestie.
Naprawa błędów
Nasza aplikacja jest regularnie aktualizowana w celu zapewnienia jej jakości. Dziękujemy za opinie i sugestie.
Naprawa błędów
Nasza aplikacja jest regularnie aktualizowana w celu zapewnienia jej jakości. Dziękujemy za opinie i sugestie.
POBIERZ WYCIECZKI Nie zapomnij pobrać i zapisać podróży przed użyciem innego smartfona lub odinstalowaniem aplikacji. Możesz je ponownie załadować.
FORMULARZ KONTAKTOWY Masz problem lub pytanie? Uprościliśmy sposób kontaktowania się z nami.
WYCIECZKI Z NIEPRAWIDŁOWYMI DANYMI Nie będą już uwzględniane w statystykach.
ZMIANA TERMINÓW ZAPLANOWANIA TWOJEJ USŁUGI Możesz to zrobić teraz bezpośrednio w aplikacji
POBIERZ WYCIECZKI Nie zapomnij pobrać i zapisać podróży przed użyciem innego smartfona lub odinstalowaniem aplikacji. Możesz je ponownie załadować.
FORMULARZ KONTAKTOWY Masz problem lub pytanie? Uprościliśmy sposób kontaktowania się z nami.
WYCIECZKI Z NIEPRAWIDŁOWYMI DANYMI Nie będą już uwzględniane w statystykach.
ZMIANA TERMINÓW ZAPLANOWANIA TWOJEJ USŁUGI Możesz to zrobić teraz bezpośrednio w aplikacji
Naprawa błędów
TRIPS
Rozwiązaliśmy problemy dotyczące nieinteraktywnego wyświetlania danych o podróżach. Na przykład zarządzanie podróżami wyświetlającymi niepoprawne dane lub trasy źle sformatowane i blokujące wyświetlanie innych przejazdów.
Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości i poprawiania błędów. Rozumiemy, że wielu użytkowników napotkało w ostatnich tygodniach problemy dotyczące odzyskiwania podróży. Nasz zespół dąży do naprawienia tej usterki tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Dodaj nowe języki
Naprawa błędów